Sunday, September 26, 2010

Pages from the book

juua täis peaga...
Mänääää putsi kui jõhker nv.
 Ma mäletan et ma käisin eile Arturil järel ooobljäädiga. Päri kaudu läksin, seal on mass kruusatee ja saab paugutada. Arturi isa oli jahipüssiga vastas:D ehmatasin jõhkralt ära. Tulime sama teed kaudu tagasi, hüppasime Tauno juurest ka läbi, tegime tobi ja siis läks sõit edasi. Artur tegi kahtlaseid hääli kõrval kui külg ees kurvi läksin:D läksime minu poole Stokkeri kaudu, seal tegime kaapsu ja oleks jälle paar posti maha sõitnud.
Tarmo oli jummala juua täis(ta ei mäleta midagi) läksime Arturiga Janetiga kokku saama, saime uuesti Tarmoga kokku, tema leidis Kalevi:D
Käisime Janeti ja Arturiga orus, leidsin rula millel oli 2 ratast:D tegin trikke sellega ja värki no:D siis lõin pooleks-ise nokkis.
Siis läksime Kantrekasse Kalevi, Arturi ja Tarmoga.
seal oli mingi mass pidu, ma ei teadnud kedagi sealt juppeee põnneevv.
Vähemalt ei pidanud mööda bannkasid reisima nagu imre haraka moodi.
Tõmbasime sealt kolmekesi naaahui minu poole. Niikui Tarmo mu pool diivanile istus nii kohe ta magas:D sain ta pendulumiga üles ja viisin nad uuesti Liisi juurde. seda ma ei mäleta, et ma tagasi sõitsin, aga auto on maja ees-ju siis sõitsin:D
täna käisime mõnnastes, seekord sõitis Tarmo, mind visati Erki juurde ning artur ja tarms läksid sööma kuskile.
Mõtlesin, et keegi kutsub mind välja ka täna, aga ei...
jaa fakk ma tahaks teada mis Tarms mu msnis rääkis täna. haige vend:D kahju, et ma magasin selajal

Homme jälle kooli:N

No comments:

Post a Comment