Sunday, September 19, 2010

damn week...

ajou:D
Alustaks sellega, et on olnud vääääga väääga creepy nädal. Kerge viin teisipäeval, puhkus kolmapäeval neljapäeval schumacher jaa nüüd lähen spetsiifiliseks. Nimelt Rusi mõtles et võiks minu pool pralle teha. okei kõik läks enam-vähem(Jorma ja Kim sõid mu diplomi ära) kerged viinad jne jne. siis tuli jällegi rusil plaan naisi kutsuda. Lake ja tinn läksid neile järgi, me tsillisime niisama suht kuni jormps jäi magama ning meiegi endid magama ajasime. Ärkasin sellepeale, et lake kolistas ning tahtis mult võtmeid. sõna otseses mõttes nad tõid minu juurde 2 kickpoksijat. Minge lihtsalt kõik perse mis nad tegid. Oleks nad kutid olnud ma oleksin nad välja visanud aga selliseid tüdrukuid pole mina ennem näinud. Jorma nuttis valust, aga mida sa teed kui 2 tüdrukut lihtsalt magamise pealt sulle jalaga näkku tõmbavad- jube. sain need poksijad kell 4 välja visatud, koristasin veits ja heitsin magama. Hommikul oli vaja minna ju tundi. Reedel oli suht fun ikkagi koolis, aint pohmakas oli ikka vääääääägaa julm, ikka väga julm, hullem kui kolmapäeval. Ega kolmapäeval oli asi nii hull, et ma ei mäletanud kellele ma helistasin v mida ma tegin. Reedel läksin pool 8 magama ja tõusin laupäeva lõuna paiku. Siis võtsin ema auto ja läksin rallit vaatama. Minuga liitus Jaanus.
Kui keegi teab kus mu medal on helistagu:D
mõned pildid Mulgikast.

No comments:

Post a Comment