Tuesday, September 21, 2010

bad ass

tsink plekk pang...
Ma naeran enda üle vahest, eriti eile ja täna
. Kõige jõhkram on see, et mingi tattnokk üritab sebida mind. Oleks siis mingi normaalne, aga ei, isegi Annu manitses mind natuke
. Midagi pole juhtunud ka viimasel ajal, täna tegi mul triiksärk pauku, Tiit ütles et ma ei tohiks liiga palju trenni teha.
huh, ma ei teagi. Järgmise aasta suve plaanid on ka paigas juba-ehk siis ma vaba päeva ei näe. suht igav on ka, tõden aint seda, et mul valutab naermisest kõht:D tnx to fox no:D nii jõhker on hommikul bussiga kooli liigelda ja pärast tagasi tulla:D
Virks tahtis, et ma homme kooli eest jooksma läheksin, keeldusin.
woah, ma loodan, et see tatt enam ei väsita mind enam, Annu lubas muidu talle peksa anda:D:D mulle sobib.
ass whoped on alati äss.
btw homme on kool:|

No comments:

Post a Comment