Sunday, September 12, 2010

Drifti kunn:D

Järjekordne nv seljataga.
Laupäev sai Matsil käidud ja Antsla tänavaid kirutud:D Okei tegelt kross oli normal, siit ka õnnitlused BMV ja EMV võitjatele ja kaotajatele.
Siis sai oma autot poole 3ni ehitatud(3 mootori vahetust).
Lõpptulemus sündis siiski täna. Jõudsime ennast valmis panna teiseks eelsõiduks. Sõitsin oma trajektoori ning üritasin rajaprofiiliga tutvuda. lõpetasin 3ndana. Finaalides startisin 4ndalt kohalt, otse Käveri tagant. Plaan oli esimeses kurvis hilisema pidurdusega esimeseks minna- see õnnestus, selge oli see, et kogu kampa ma väga kaua seljataga ei hoia ning oma vea tõttu lasin Karro mööda. Lõpuks ka Andrese ning Indreku.Teine finaal oli rohkemharjumine autoga kuid kolmas ning ka päeva põnevaim sõit algas minu valestardiga mille eest sain stop&go. Asusin käverit jälitama, kuna pool tundi oli vihma sadanud oli meie jaoks rada väga libe. Tundsin, et nüüd olen mina kiirem, harjusin rajaoludega ning asusin liidrit jälitama, vahe kahanes 2,1 sekundini kuni Mihkel tegi eksimuse ja ma temast mööda läksin. Rando(erapooletu) jälgis sõitu ning kommenteeris, et siin sõidus peaks jagama ka stiilipunkte(tõesti ma driftisin igas kurvis).
Lõpetasin sõidu esimesena juhtides Mihkli ees 4 sekundiga ning minule jäi ka 3nda finaali kireim ring- 20,76.
Üldarvestuses olin kolmas.
Sai küll nüüd korralik review tehtud:D
Maalt tulles kirusin ema, nimelt me tulime 43 minutit maalt viljandisse(25km) mismõttes nagu. Pissed off.
Ilmselt teisipäeva kuni reede ostis...
Mina olen rääkinud

No comments:

Post a Comment