Tuesday, September 7, 2010

sport võitis

faking teenindaja 2010 tegi täna spordipäeva kaasa!!!
Tegelt sport võitis, ausalt, ja mu jalg ei teinudki peale 1500m pauku, see on ime:D
Suits kammis mind nii ära, et teatejooksus ma ei mõistnud päris täpselt mida ma tegema pean, lõpus olin enam-vähem juba. Siis oli suht chill mingi 2 tundi kuni 1500m jooksuni. mõtlesin, et ma ei jõua üldse, võtsin õpetaja käest veel telefoni ka tagasi (idioot nagu ma olen) jooksin koos sellega ning kodu võtmetega. Aga ma ei uskunud, et ma oma grupis nii jõhkralt oman:D:D 4 ja pool ringi 15 tk oli meid kokku ja ma olin alguses viimane. Aaga näitasin siis jobikatele mis puust PM2 on. aeg oli 5.51.9 äkki teine koht kaotas 5 seki millegiga. Põhjenduseks tõi selle, et ta ei teadnud, et ma ka temaga ühes grupis jooksen ja lasi mind mööda.
aa, enne spordipäeva oli muusika tund- to the max ütlen mina. Õpetaja on ikka jõhker taun, ta seletab asjadest mida keegi ei mõista, kedagi lihtsalt ei koti, et ta seal ees räuskab.
Koju tulles oli buss jälle rahvast täis aga Siim hoidis mulle kohta, pekstes kõik ära kes sinna üritasid istuda:D:D
Mõtlesin vähe trenni täna teha(see oli pool tundi tagasi) aga ma ei viitsinud.
Nüüd peaks tunniplaani vaatama.

No comments:

Post a Comment