Friday, September 3, 2010

Nestea ja disko

Ärkame siis kell 7 ja vaatame kas auto on kodus, ei ole raisk.
Päev on suht fail jällegi, ei saanud autoga kooli, ei ei ei kooli üldse ei saanud ju-sitt ilm. Erik sõltus siis minust v?:D
Aaaga lähme siis A ja O ostame nestea ja disko küpsist top geari kõrvale jumala äss söök ju!!
täna saan uue nutitelefoni, 5110 olen jälle levis siis, põhivend läheb maale ka täna cammmmooooon.
tänu Hannale on uus sõnavara külge jäänud:D Simmmoo
Igatahes pool päeva on ees aga kuna ma ilmselt intranetti nii pea ei saa siis jh, kirjutan varakult ära.
ma mängin esimest korda. Heh hommikul tuli meelde kuidas mitte kukkuda, vähemalt nii nagu mina seda teinud olen. Neeme väsitas ka oma USB 3.0 xtra xtra xtra kiire vms. Ta on ikka veel täis raudselt, see ei ole normaalne, peaasi on see, et ta saab varsti load!!!
Tõnu on rääkinud.
Tervitan kenasi naisi: By kuressaaer matu

Okkk kirjutan tänasesse edasi:
Kruvisin arvuti toiteka ära et see õhku lasta(Y) Tegelt suur aitähh Tõnisele.
ahjaa kui mahe on kui ema üle laseb jälle, väga mahe, las ta jääb, ta mängib esimest korda.
Nüüd hakkas Calvin harrise laul ka kummitama, on kaak. asee nutitelefon ei tööta, sebisin touchscreeniga raadio.

No comments:

Post a Comment