Monday, September 6, 2010

Kool, kodu, kool, kodukool,

Oeh, täna on üllatavalt hea päev olnud. Inkas ma mängisin esimest korda(loomulikult ei saanud õpetaja asjale pihta), muusikas õpetaja failis, tegi om naljakat naeru:D
Üli määäässsssivve oli muidugi MAAARIKA tund:D:D Kim ja Jüri suudavad:D see on ulme lihtsalt kuidas nad saavad sellist juttu rääkida no, kui küsida näiteks Kimi käest, et kui kaua sa tupsi alla hoiad, ta vastab haigelt tuima näoga 6kuud. Haige vend.
Bio oli tuim kirjutamine, mingi 4 A4 lehekülge rakkudest vist.

Tõnis uhkustas oma kardisõidu võimetega põltsus, küsi kas mind kotib. Omaks ta siis mind 1:1 ära, aga ei.
Unt ütles oma esimese mehise sõna täna, ei pigem kaks. Esimene oli, et need kes langevarjuga ei julge alla hüpata on PUSSYD ja siis manitses ta kõva häälega VAADAKE NEID JOBIKAID. Tõesti üks oli Miku moodi:D
Nägin Katret täna koolis, huvitav mis oludel ta mulle tsau on ütlema hakanud... ma ei viitsi sellest omi järeldusi ka teha. Väikest viisi tegin ema tööd arvutis a'la trükkimine jne. bullshit!
Homme siis spordipäev, lähen lõhkuma ennast- kui mu jalg pauku teeb siis ma süüdistan selles Virgot.
Õpetaja ütles, et kui me spordipäeva ära võidame siis tuleb suurem läbu ja me saame oma viinad tagasi, ilmselgelt laseb ta meid üle:D
Peaks lõppu traditsiooniliselt midagi segast kirjutama- Lõik kuldvillakust:D
"Anna pult siia ma tahan luts mariat vaadata!!!" "ei saa tont võtaks kes on majas peremees, me vaatame saadet hitlerist ja jutul lõpp!!!!"
OOOOOOOOOOOOO EXCLUSIVO

No comments:

Post a Comment