Friday, September 24, 2010

freaky, huh?

Paar tegevus- ja närvirohket päeva jällegi möödas. Eile olin tööl(neljapäeval) vedasime Erkiga mingit stuffi ja värki. Pidime suure tee pealt sõitma, esimese laksuga ma ei näinud, aaga mendid tulid Surtsu poolt-õnneks nad pöörasid ära. Viisime ahju ära ning tulime tagasi. Susi näitas põllu pealt, et me oleme idioodid kuna ment on väljas, mõtlesin et nood läksid ära ja hullu pole midagi, kuni juhtus nii, et ment sõitis söökla teeotsast välja ja jäi meie ette seisma. Tegin kiirmõtlemise ja keerasin söökla tee peale. Õnneks kuked järgi ei sõitnud. Pärast terve päeva jalg värises ikka ja isegi täna natuke.
Täna oli väääääga pikk päev- künnikad ju ja ma pean kohtunik olema(faking teenindaja 2010!!!!)
Sitaks väsind olen nüüd. BTW ma olen nii väsind, et ma läksin kolmapäev ja neljapäev kell 9 magama ja hommikul olen ikka tired no...
praegu on selline tunnne et pea kukub läbi laua.

No comments:

Post a Comment