Saturday, May 14, 2011

ptsauhti

vabshee nädal on olnud. Selline mõnus, töö juures sai ikka viimane nädal korralikult kinu tehtud. Viimased 2 päeva olid massid ja väsitavad. Eile jõudsin koju siis olin rampväsinud. Mainisin Tõnisele, et mul palk käes ja ta kuulis seda. Pärast jõudsin kell 1 koju na. Grillisime Tõnis, Sander, Jason, Kristiana ja mina. Muidugi minu raha eest. Aga fun oli, kutid läksid sauna ja me jäime Krishkaga välja, tuli välja, et meil on niipalju ühiseid tuttavaid, rääkisime pikad jutud maha ja nii see õhtu tuligi. Tegime Jasoniga showd ja nii peabki üks korralik grilliõhtu olema. Ma pidin nüüd Udu olema. jama lugu. Ahjaa kui noob siiski kuningas on haha. sai busted et sõitis täispeaga rolluga, ise on alaealine. Täna kuskile cruisima vb võii kündma, eks ole näha.

No comments:

Post a Comment