Sunday, May 8, 2011

Minimaailm 2011

opaa, käisin täna Päri lennuväljal osalesin siis üritusel nimega Minimaailm 2011. Olime kohal 3 autoga: Piktor ja Robironic minu poolt ning Axiali crawler Madise poolt.
Rahvast oli normaalselt ning küsiti palju küsimusi. Osad küsimused olid ikka nagu inimene küsib, umbes, et palju kiirust arendab, kui kiiresti kiirendab jne. Kuid oli ka asjalikemaid inimesi kes küsisid spetsiifilisi küsimusi, isegi selliseid millele ma vastata ei osanud. Sõitsin ringi seal ja andsin ka rahvale proovida. Kõige ägedam või selline mõnus hetk oli kui ma andsin ühele väiksele poisile sõita. Ma ütleks, et ta oli umbes 8 aastane, küsis julgelt küsimusi ja. Peale sõitu jooksis isa juurde ja oli väga vaimustuses. Rääkis isale, et temal on ka sellist mudelit vaja.
See oli tore.
Muidu oli üritus tore, kella 2st kadus rahvas järsku ära ja ma suutsin kardaani puruks sõita.
Ma arvan, et nii mõnelegi poisile jääb meelde kuidas ta sai sõita oranži noolega. Hiljem lisan ka mõned pildid.

No comments:

Post a Comment