Sunday, October 31, 2010

DUB

Ahhoi,
Mõtlesin täna siis veitsa pikemalt kirjutada.
Reedel olin siis tööl mahedalt, 8st 18:30ni- jube äge oli künda-.- okei natuke targem olen selle kohapealt nüüd.
Tümm lõhkus, mingi kõll oli põkasse visatud.
Laupäev lebotasin massilt, no ikka massilt. Täna jäid võistlused ära kuna Marek on kuskil venemaa avarusi avastama ja ma pean äri eest ise hoolitsema. Ega seal midagi rasket pole, too see ära, helista soome, venemaale jne. Kui klient hädaldab siis on transpordi firma süüdi, alati:D
Niisiis, käisin täna autoga garaažis ja ema tõsiselt lubab mulle seda kräppi juba.
rehvid olid jummala kutud, sain vahetusega normaalselt hakkama, õppisin jällegi uue ameti selgeks:D
Homme on ilmselgelt sigala(Y)
Lemmikkoht mul, rutiin juba. geto püksid ja pusa:D
Maarika on tore õpetaja, tubli:D
ah w.e ma minema;)

No comments:

Post a Comment