Monday, October 18, 2010

Tibuu:D

Hea nädalake on jälle mööda läinud;)
Palju korda saadetud ning lollusi tehtud:D Alustaks sellega, et nv panin kõige jõhkramat juttu mis olla saab:D sellejuures olin veel kaine...
Ahjaa ema lasi mul linnas oopeliga sõita nagu WTF mis tal viga on:D Ega täna tulime tibuga linna juh:D 80nega vurasime nagu mishad:D Tegelikult arvestades seda, et mul on sõidukogemust juba siis vaadates liikluskultuuri juhina on kõik jumala perses. Sõites ntks Soomes või kus iganes põhjamaal-seal pole selliseid lohhe kes oma Audide ja mesadega jalus on ega oska sõita.
okei okei. 
Paar päeva olen autojuht olnud, teised päevad kaasreisija. Tegevust on nii palju olnud, et ei märka siia midagi kirjutada. Reedel kündsin pm esimest korda koolis. Ainuke asi mis segab on see, et kellegagi pole rääkida, ok kannatad selle paar tundi ära, aga kui päevast päeva nii on...
Ahjaa sigala laks oli ka täna:D Seatapp käis nagu koduõlu, ikka mina tapsin ja mina tapsin. Üks lammas sai ka saatuslikuks. Raivol käis see kõik jube kähku. 
Siinkohal suured tänud Üllele, et ta kõik poisid jube õnnelikuks tegi:D:D et ta ikka kaineks saaks homseks ja mõelgu pikalt järele mis ta tegi:D:D

No comments:

Post a Comment