Thursday, April 7, 2011

Ultimaatum

Oeh, suht asjalik on kõik olnud.
Tegelt ma olen suht confused olnud ja vahest on kõik segane, aga ma olen muutunud, nii mulle vähemalt on öeldud. Ma mäletan kuidas ma kunagi olin tagasihoidlik tore väike kutt, kes sai koolis piina. Nüüd ei ole küll vastupidi, aga ma olen suureks vist saanud, ise ka nagu tunnen seda...
hmm, aga siiski täna on niiiii väsitav päev olnud. Käisin estat vastamas, sain kirjandi "3", siis läksin linna, käisin isa juures, siis hambaarst ning siis motopood. Esialgne plaan nägi ette seda, et ma lähen messile ja siis garaaži aga läks teisiti kuna ma nägin Juulit. Juuli röövis mu telefoni ja helistas Karinile. Hmm ei ma ei lähe ometi kuskile kui Karin tuleb Viljandisse ju. Käisime Juuliga söömas, siis mul isa juures korra ja siis Karinile vastu meiega liitus poole tee peal Tõnn. Kuigi ma ei lootnudki Karinit täna näha, ma ju teadsin eilsest juba, et ta ei tule. Seega tänane päev läks täiega korda:) Kuigi ma oleks ka läinud sinna bändikale, aga ma lubasin Kuulile, et ma aitan bemmi teha. Homme lähen mingi aeg jälle, kuna 30.aprill on esimene sõit Bikerniekis ja seal peab auto töötama.
Tahan kähku homset, sest mis siis saab? Jah, ma saan Kariniga kokku:)

No comments:

Post a Comment