Wednesday, March 30, 2011

Mystic

kes on haige kes ei ole. Jah eile jäin haigeks, oli seda vaja v? Ei. üleeile käisime tõime Oblää maalt ära siksiga, mingi 3 tundi ootasime kuni mäx välja aidatakse, too oli ju kinni jäänud. Noo siis saime lõpuks oblää kätte ja läksime ühikasse, seal tõmbasime Undiga kohe siidrid sisse ja hea olla. sitt oli see, et ma ei saanud Kariniga välja too päev, no või siiski sain aga oleks võinud veel juu. Eile sõitsin Miku, Undi ja Tohusega ringi, käisime suure-jaanis ülla ülla keda ma nägin:P Karin juuu. leppisime kokku, et tulen talle järgi peale ühte. Võtsin siis kütet ja läksime olustverre, kes tuli allee vahel vastu? jah, see oli ju Rusi Karl. Ütles, et osti vahel on ment. Küsi kas mind kotib? ei
Läksime ühika ette, läksin oma tuppa, panin asjad kokku ja sõin veits, siis läksin alla ja vaatasin kella. Kell oli 12:35 hakkasin Surtsu tagasi minema. Siis ootasin Karinit ja sõitsin ümber kooli, kuna ma ei olnud kindel kas ma olen ikka õiges kohas. Siis läksime olustverre, Karin käis toas ära, kerge jalutuskäik fergiga ja siis minu poole maale. Muukisin ust maal lahti aga näe muidu tore aga kurat võti oli vale, isegi plaan oli aknast juba minna:D
Sain siis lõpuks õige võtme ja läksime tuppa. Võtsin ema asjad ja näitasin Karinile natuke maja. Siis läksime Olustverre(jälle) rääkisime juttu ja siis Karin käskis mul koju minna(aga ma ei olnud ju niiiiii haige) igatahes mis mul muud üle jäi. Hakkasin sõitma, vahepeal tuli isegi uni peale. Helistasin Neemele, tüüp ei võtnud vastu. Helistasin Andrele, et kas viin ta siis maale ära v mitte. Ütles, et tuleksin tal maja juurde, muidugi ma sõitsin sellest mööda esimese laksuga. Noh, hakkasime siis minema, arutasime maailma asju jne. Tagasi tulles helistas Neeme, ütlesin talle, et ta tuleks minu juurde. Jõudsin Maagümnaasiumi juurde, mõtlesin, et huvitav kas Tuuli on veel koolis. Helistasin, kellegil oli vist tund. Igatahes ta oli nõus minuga tulema. Ülla ülla kes veel tuli, jah see oli Hanna. Pole Hannat ju 200 aastat näinud peaks välja minema mingi aeg...
siis võtsin Neeme peale ja viisin Tuuli koju jaaaa läksin ise ka koju.
Noh Neeme möllas arvutiga, ja ma ns lebos. Läksime poodi ja siis rääkisime ns juttu.
Siis tuli Neemele isa järgi ja ta läks minema, rääkisin msnis Kariniga juttu ja Juuliga. Ja siis tuli hull uni peale mõtsin, et läheks laseks lebosse. Ärkasin kell 9 mõtlesin, et miks ema öösärgis on:D siis rääkisin veel Kariniga ja Miiliga. Ja oligi aeg magama minna. Täna ärkasin mingi kell pool 11 sest telefon värises, ofc Karin saatis sõnumi, ma ei suutnud lugeda ja magasin edasi. Ärkasin tund aega hiljem ja vaatasin mis ta siis kirjutas.
Tahaks juba Karinit näha, nii igav on ju kodus. Ja mis ma hetk tagasi just telekast vaatasin? Sõjaprintsess xena, oh aegu ammuseid:D

No comments:

Post a Comment