Monday, March 28, 2011

Ma tean su onu

Nv juba möödas, korra sai isegi kodus käidud mingi ime kombel. Laupäeval läksin ühikast pool 5 minema ja jõudsin koju mingi äääääää pool 8 vist. Ei tegelt jah suht chill. Karin käis külas ja tahtis seda möllu sisse tõmmata omale jälle:D aga ma olen kaval, peitsin ära selle(Y) Igatahes, unt pani hullu jälle ja nii ta läks. Laupäev hmm, sõitsin maal autoga ringi pm, tegin onboard laksu ka juh ja siis see kohtusin Kariniga:P noo ja siis tegin tast pilti ka. aajaaa laupäev läks suht pikale, mingi pool 3 öösel sain sleepi. Panin mudelit kokku. Pühapäeval olid võistlused. Review v?
Igatahes jõudsime kohale mingi pool 1 pealelõunat. Sõitsin valmis autoga mingi 3ndat aega C-finaalis. edasi võitsin kvalid. Sain edasi B-finaali. Seal oli juba võimas sõita. Start õnnestus ning sain kohe teiseks, ainuke kes ohustas oli Margus Hanvere, aaga Indrek oli juba niikaugele ära läinud, et võimatu oli teda püüda. Teine finaal ma ei tea kas arvesse läks aga ideaalne star esimeses kurvis esimeseks siis tuli Valner ja rikkus kõik ära. Lõpu poole olin teine kui siis lambist Hanvere töllas ees. ofc sõitsin otsa, omal auto ribadeks.
Kolmas sõit oli veel parema stardiga, esimeses kurvis esimeseks ning sain paar ringi sõitu juhtida, kuni Valner sõitis taha nurka sisse, ning siis ka Hanvere järgi. no see sõit läks lõpuks halvasti.
Tegelt terve võistluspäeva jooksul sai kinu, Roni ja Kaspariga. noo igatahes, edasi läksime sööma, masss burks Luigel ja siis edasi Ahulasse??? no seal oli tuim passimine, aga vahepeal oli Karin mulle sõnumi saatnud nännänäää. noo pm jah oleks võinud varem osti saada, sii soleks kõik ok olnud. Täna oli ka suht mahe koolis, Tiit ja Kuris olid pohmas alles juh:D tüübid olid jackassi teinud terve nv :D näha oli:D noh vene tund oli mas irnumine, söötmine oli lebola, arvuti oli lebola, ja esta, oli kinuõhtu.

No comments:

Post a Comment