Thursday, March 24, 2011

hüppa pommi mu karvane aff

Ma muidugi ei tea mis mind siia kirjutama ajendas aga ma teen seda siiski. Ilmselt on see igavus.
Igatahes, suhteliselt igav on:D varsti piljardisse, siis lebosse ja siis ma ei tea filmi vaatama. Jüri läks ka minema, pole midagi teha, ühikas pole ennem nii tühi olnud kui praegu. Ilm on ka mahens tellitud, alguses oli palju lubav, pärast keeras ära, on homo.
ahjjaaa, täna oli ju eksam... ma ei usu, et ma läbi sain.
Jaaa Karin ei saanud ka välja tulla. Samas pole hullu, ega ma isegi väga haigena välja ei roniks, praegu veel eriti.
Varsti peaks tsikli ära tooma- jah juba on välja valitud, aga me pole veel otsustanud milline kas Derbi või Gilera, erilist vahet pole kui siis aint see, et üks on aastast mine m***i.
Homme koju ja kohe õppima, tahaks selle autokooliga ühele poole saada. Jaaa varsti peaks võistlused ka olema juh, seal peaks ka omangut tegema, kuigi talvine hooaeg läks ikka perse.
Faak, tegelt tahaks ikkagi välja minna...

No comments:

Post a Comment